Основи здоров'я


Завдання на період карантину з 12.03. -24.05..2020.

Дата.15.05.-22.05.
Тема. Узагальнення і систематизація знань учнів.
1.Прочитай ігри  в підручнику на с 138.
2. Ознайомся з іграми на сайті за посиланням    https://podarunki.in.ua/ruhlivi-igri-dlya-ditej-7-10-rokiv-na-vulitsi-vlitku.html
3. Проглянь відео "Уроки тітоньки Сови Уроки обережності "https://www.youtube.com/watch?time_continue=490&v=DS7TOjZUgW8&feature=emb_logo
4.Повтори правила техніки безпеки . Проглянь відео "Бережи себе, дитино "

5. Склади правила поведінки влітку . Напиши прізвище, ім'я.Сфотографуй сторінку. Вишли фото на Вайбер.


Дата. 08.05.
Тема.Вчимося відпочивати. Профілактика емоційного перенапруження. Способи самозаспокоєння. Практична робота:створення колажу"Що приносить мені радість"

1.Чого не купиш ні за які гроші? (Здоров'я, добро, любов.)

 Розшифруйте прислів’я

Зодоряв'ебериж мзоолуд.

(Здоров'я бережи змолоду.)
 - Як ви розумієте це висловлювання?
- Що значить бути здоровим?
2.- Чи чули ви коли-небудь таке слово релаксація? Що воно означає?
Релаксація — це прийоми, які допомагають нам психічно та фізично відпочити. Отже, на уроці ми будемо знімати стрес і відпочивати.
Хтось постукав тихо в клас,
Так, перерві ще не час, —
Тут підказує Галинка, —
Це, звичайно, фізхвилинка.
Основне призначення фізкультхвилинок, які проводяться під час занять, — підвищити працездатність, зняти втому, дати відпочинок організму.
3.Виконай зарядку разом із дітьми 
4.Практичне виконання вправ
Вправи на зняття психоемоційного напруження, саморегуляцію
Вправа «Прокидайся, третє око»
Людина бачить не лише очима. Мудрість, витримка, розум, спокій можуть прокинутись у вашому «третьому» оці. Витягніть вказівний палець, покладіть на лоб між брів над носом. Потріть цю точку, промовляючи: «Прокидайся, третє око».
 Вправа «Заряд бадьорості»
Сядьте вільно, великим і вказівним пальцями промасажуйте вуха, примовляючи: «Вушка, вушка чують все!».
 Вправа «Дихання»
 Зберіть пальці руки у жменьку, знайдіть ямку на шиї, покладіть туди руку і скажіть: «Я дихаю, дихаю, дихаю».
 Вправа «Скинь втому»
Підніміться, широко розставте ноги, підніміть плечі, відведіть їх назад, опустіть плечі, відведіть їх назад, зігніть ноги в колінах.
 Вправа «Візьми себе в руки»
Як тільки хочете когось вдарити, візьміть долонями лікті і сильно притисніть їх до грудей — це поза витриманого чоловіка.
 Вправа «Врости у землю»
 Спробуйте сильно-сильно надавити п’ятками на підлогу, руки стисніть у кулачки, міцно стисніть зуби: ви — могутнє міцне дерево, ніякі вітри тобі не страшні. Це — поза впевненої людини.
 Вправи для втомлених очей
Коли очі втомилися, відразу потрібно робити такі вправи:
1. Заплющити очі, а потім розплющити їх. Повторити цю вправу 4—6 разів.
2. Погладжувати повіки протягом 1 хв. пучками пальців.
3. Зробити колові оберти очима вниз. Повторити вправу 10 разів.
4. Витягнути вперед руку. Стежити за нігтем вказівного пальця, повільно наближаючи його до носа, а потім так само, повільно відсуваючи назад. Повторити вправу 5 разів.
 Дихальні вправи
Поліпшують поставу, стимулюють рух діафрагми; поліпшують кровообіг, гармонізують діяльність дихальної, нервової і серцево-судинної систем.
1. Глибокий вдих, руки повільно підняти до рівня грудей. Затримати подих, увагу сконцентрувати на середині долонь. Повільно видихнути, руки опустити вздовж тіла.
2. Глибоко вдихнути. Загорнути вуха руками від верхньої точки до мочки. Затримати подих. Видихнути з відкритим сильним звуком «а-а-а».
3. Видихнути, відкрити очі. Видихнути, закриті очі. Продовжувати видихати при світлі, видихати у темряві. Нехай м’язи очей повністю розслабляться.
 Ігри-медитації
Психологічний тренінг, яким є гра-медитація, забезпечує стан урівноваженості й душевного спокою.
 Вправа «Сонечко»
(Діти стають у коло, піднімають руки до сонечка. Насолоджуються теплими промінчиками.)
 Вправа «Квіти»
(Діти сідають та уявляють себе квітами. Квіти дуже гарні, пахнуть. Діти розповідають про свої відчуття.)
 Вправа «Я — дощ»
Я — дощ. Із великої хмари я течу маленькою крапелькою на землю, кричу Землі: «Я вітаю тебе!».
 Робота з підручником
Читання статті «Вправи на релаксацію» (с. 136-137.), твіконання завдання в зошиті на с.63.



Дата. 24.04.
Тема  Уява і здоров'я. Творчі здібності дитини.Практична робота:віконання проекту"Здоровим бути модно!"
1 Прочитай статтю на с. 130-132.пограй в гру " На щастя, на жаль"
2. Дай відповіді на запитання на с. 131.
Запам'ятай прислів"я на с.132.
4.Проглянь відео "Охоронці здоров'я"

4.Проглянь відео "ЗДОРОВИЙ СПОСІБ ЖИТТЯ" Дотримуйся цих установ..https://www.youtube.com/watch?v=aWlHxdu_oNA

5. Виконай завдання в зошиті за темою.

Дата 20.03
Тема Сам собі помічник.Поведінка дитини в автономній ситуації на природі.

1 Прочитай статтю на с. 112-115.
2. Дай відповіді на запитання на с. 116
3. Розглянь картинки, повтори 
                                          Запам'ятай!

Хто діє
правильно,
а хто – ні?
 Картинки по запросу "сам собі рятувальник 3 клас"Картинки по запросу "сам собі рятувальник 3 клас"Картинки по запросу "сам собі рятувальник 3 клас"Картинки по запросу "сам собі рятувальник 3 клас"Картинки по запросу "сам собі рятувальник 3 клас"



Дата 27.03
Тема Характер людини і здоров"я. Доброзичливість і здоров"я.
Картинки по запросу "Характер людини і здоров'я. Доброзичливість і здоров'я."
1.Прочитай статтю на с. 118-120..
2. Дай відповіді на запитання на с. 120
3 Прочитай  притчу  або проглянь відео за посиланням 
https://www.youtube.com/watch?v=8XVM86wmImc       
                                              «Все залишає свій слід»
Жив-був один дуже запальний і нестриманий молодий чоловік. І ось одного разу його батько дав йому мішечок з цвяхами і наказав кожного разу, коли він не стримає свого гніву, вбити один цвях в стовп огорожі.
У перший день в стовпі було декілька десятків цвяхів. На іншому тижні він навчився стримувати свій гнів, і з кожним днем число забитих в стовп цвяхів стало зменшуватися. Хлопець зрозумів, що легше контролювати свої емоції, ніж забивати цвяхи.
Нарешті прийшов день, коли він жодного разу не втратив контролю над собою. Він розповів про це своєму батьку і той сказав, що цього разу кожен день, коли синові вдасться стриматися, він може витягнути з стовпа по одному цвяху.
Йшов час, і прийшов день, коли він міг повідомити батька про те, що в стовпі не залишилося жодного цвяха. Тоді батько взяв сина за руку і підвів до паркану:
– Ти непогано впорався, але ти бачиш, скільки в стовпі дірок? Він вже ніколи не буде таким як раніше. Коли говориш людині що-небудь зле, у нього залишається  шрам, як і ці дірки. І неважливо, скільки разів після цього ти вибачишся – шрам залишиться.
4. Дай відповідь на запитання
– Який висновок можна зробити після читання?  ( Негативні риси характеру руйнують здоров’я.)
–        Гостре словечко  коле сердечко.( Навіть вибачившись, людина довго пам’ятатиме образу.)
        Висновок: контролювати вияв негативних рис , казати більше гарних слів один одному для збереження власного здоров’я та інших.
– Вчені стверджують, що найчастіше хворіють люди з негативними рисами характеру.
5 Виконай завдання в зошиті на с.57.
Картинки по запросу "Характер людини і здоров'я. Доброзичливість і здоров'я."





Дата 10.04

Тема Самооцінка характеру. Практична робота: визначення рис власного характеру.

1.Прочитай оповідання на с. 121
2. Дай відповіді на запитання на с. 121.
3. Пропоную вам одну середньовічну історію.
Четверо стомлених подорожніх дісталися опівночі до міських воріт. Ворота зачинені, варта міцно спить. Перший подорожній сів на землю: «От не щастить! Варто було раз вибратися з дому — і от яка невдача! Що ж робити — до ранку далеко. Згадаєте моє слово, до ранку ще й дощ піде», — говорив він, ледь не плачучи. «Чого тут нити, висадимо ворота, та й усе!» — каже другий. «Нащо панікувати, літня ніч коротка. Посидимо, почекаємо до ранку», — заспокоював третій. «Навіщо сидіти й чекати? Давайте розглянемо ворота ближче. Он під ними велика щілина, може вдасться пролізти крізь неї», — порадив четвертий.

Чому ці люди так по-різному відреагували на одну й ту ж саму подію? (Вони мали різні характери).
4. Слово «характер» (з грец. — «печать», «чеканка», «напис на камені»). І дійсно, характер «накладає печать» на всі вчинки, думки і почуття людини.
- Якщо людина в якійсь ситуації сильно злякалась — чи можна вважати її боязкою? 
- Якщо людина має звичку ретельно готуватися до уроків, чи можна стверджувати, що вона відповідальна? 
- У чому різниця?
Отже, характер — це сукупність відносно сталих психологічних рис людини, які виявляються в її поведінці та діяльності.
- Які чинники впливають на формування характеру? (Спадковість, виховання, оточення, самовиховання.) 
5.. Прочитай текст "Самооцінка" на с.122..
6. Проглянь відео " Корисні підказки"
7. Життєва задача .
            Василько почав робити уроки. Подзвонив друг і запропонував пограти у футбол. Василько вирішив, що трішки пограє, а уроки виконає пізніше. Додому він повернувся пізно, хоча уроки виконав, але не виспався.
На вашу думку, зумів Василько зробити правильний вибір?
Як позначилась ця ситуація на здоров'я хлопчика?
Як треба було поступити Василькові?
8. З поданих назв рис характеру утворіть антонімічні пари .
Наприклад: щедрість- скупість
Милосердя                    лінощі
Працьовитість               байдужість
Турботливість                жорстокість
Пильність                        злість
Доброта                           недбалість
Відповідальність            неуважність
9.Виконай практичну роботу на с. 123 в підручнику і в зошиті на с. 58. 
10. Висновок.
 Людина впродовж життя самовдосконалюється. Ми часто не можемо змінити ситуацію, але можемо змінити своє ставлення до неї. Сьогодні ми зробили крок уперед у пізнанні себе. Але залишається ще багато цікавого, невивченого. Я бажаю вам успіхів у самовдосконаленні.

- Наприкінці нашого уроку прочитайте вірш « Твій шлях»

Твій шлях

Якщо ти смієшся мало.

Непривітним ходиш і злим,

Шлях в житті не буде вдалим,

Буде хибним та важким.

Перешкоди у дорозі

Та біду зустрінеш ти.

І не будеш ти у змозі

Ворогів перемогти.
Краще будь привітним, щирим,
Світлу посмішку даруй,
до людей приходь із миром,
поважай усіх, шануй!
Словом добрим примирися
З ворогами назавжди,
І тоді не будеш мати
В вірних друзях ти нужди! 


Дата.17.04
Тема.Учись вчитися. Розвиток пам"яті та уваги.Вправи для тренування зорової та слухової  пам'яті, концентрації уваги.
1.Прочитай статтю на с. 124. Подумай над значенням приказок.
2.Розглянь малюнки на с. 125.Назви умови , необхідні для успішного навчання..
3.Практична робота на с.126-129.
4.Проглянь відео "Вправи для розвитку пам'яті"


5.Розвиток мислення та пам'яті за допомогою мнемотехніки.
https://www.youtube.com/watch?v=1FIkKyqO0YE
6.Вивчи вірш про весну за допомогою методу мнемотехніки
https://www.youtube.com/watch?v=04gJX6LcWSc

Немає коментарів:

Дописати коментар