Математика

Завдання на період карантину з 12.03. - 29.05.2020.


Дата.25.05.
Тема. Повторення обчислень значень виразів на кілька дій.
1.Виконати завдання на с.171-172 № 1140-1147.(вибірково)


Дата.26.05.
Тема. Повторення письмового додавання і віднімання круглих трицифрових чисел. Письмове ділення на одноцифрове число виду 966:3
1.Проглянь відео  https://www.youtube.com/watch?v=Oy8o8OD-J2o
2.Прочитай пояснення в підручнику №1149.
3.Виконай №1151-1156


Дата.27.05.
Тема. Повторення письмового додавання і віднімання  трицифрових чисел. Письмове ділення на одноцифрове число виду 273:3.
1.Виконай завдання № 1158 стовпчиком.
2.Розглянь записи в №1160.
3. Виконай завдання №1161-1163.

Дата 28.05.
Тема. Повторення вивченого за рік.
1. Виконай завдання № 1164-1172.


Дата 18.05.
Тема. Повторення ділення з остачею. Письмове множенняна на одноцифрове число виду 37 • 6, 127 •3.
1. Виконай ділення з остачею№1107(1)
2. Проглянь відео "Письмове множення на одноцифрове число."
3. Розглянь записи №1108.
4. Виконай завдання №1109 (стовпчиком).
5.  Розв’яжи задачі №1110 (без умови), 1111.
Купили - 500 г
10 пак.ог.- по 30 г
4 пак.м.- по ? г
6. Домашнє завдання №1113, 1114.

Дата.19.05.
Тема. Повторення нумерації  трицифрових чисел чисел. Письмове множення на одноцифрове число.
1.Виконай завдання в №1115.
2.Перевір множення  в №1117(усно)
3.Виконай письмово (стовпчиком) № 1118.
4.Розв’яжи задачу №1119.
5. Домашнє завдання. № 1121, 1122(І стовпчик)

Дата.20.05.
Тема. Повторення ділення з остачею. Назви чисел у частинах.
1.Усне ділення з остачею №1123.
2.Виконай завдання №1125 (стовпчиком).
3.Робота над задачею №1126.(Виправ 600 кг на 720 кг) 
Із 36 кг св.гр.- 9 кг суш. гр.
Із 720 кг св.гр.- ? суш.гр.
Підказка.  Дізнайся , у скільки разів більше вийде сушених грибів.   Розв’яжи задачу без умови.
4. Виконай завдання №1128.Повтори  назви чисел у частинах.
Урок з математики в 5 класі за темою "Звичайні дроби".
5. Домашнє завдання №1130,1131.

Дата.21.05.
Тема. Повторення множення на одноцифрове число.  Розв’язування  задач.
1. Запиши відповіді прикладів №1132.
2. Розв’яжи задачу №1133(усно), 1134 (склади вираз)
3.Розв’яжи приклади з іменованими числами №1135.
4.Домашнє завдання № 1138,1139.( стовпчиком)

  Дата.12.05.

Тема. Самостійна робота .
1    1.   Розв’яжіть задачу
 У 2 однакових кошиках 18 кг грибів. Скільки  грибів у 4 кошиках, якщо  інші кошики на 2 кг важчі?
     2.   Обчисліть приклади
23 • 4                       240 : 6 + 40 • 2                 3 м - 25 см        17:4
240 : 6                     665 - (490 : 7)                   40с : 8               51:7
3 • 8 • 5                   13 • 5                                 5кг – 380г         75:8
     3.    Розв’яжіть рівняння
23×5 - х=42        600: х=34+26
     4.    Знайти периметр прямокутника зі сторонами 4 і 3 см. Накреслити відрізок, який коротший за периметр прямокутника на 5 см. Познач його буквами.
     5.    Знайти : п’яту частину від 20 см, шосту частину від доби, чверть  години, сьому частину від тижня.

      Дата.13.05.
Тема. Контрольна робота .
  1.  Розв’яжіть задачу
У майстерні було 36 м тканини. Четверту частину залишили для дитячих костюмів, а з решти пошили 9 однакових чоловічих костюмів. Скільки метрів тканини потрібно на 1  чоловічий костюм?
2.   Обчисліть приклади
72 : 24                    5 • 120                       61 – (15 – 9)
76 : 19                    26 • 3 – 30                130 • 4
360 : 6                    83 – 48 : 3                850 – 324
3.  Розв’яжіть рівняння
      х • 4 = 64            х + 224 = 368                  х : 5 =1
4. Обчисли
54 м – 45 дм           1 кг – 400 г
 5. Розв’яжіть задачу
У хлопчика було 56 білих і чорних кролів. Сьому частину становили білі кролі. У скільки разів білих кролів було менше, ніж чорних?

Дата.14.05.
Тема  Аналіз контрольної роботи. Вправи і задачі на застосування вивчених випадків.
1 Гра для усного рахунку https://learningapps.org/8943156
2.Виконай завдання №1095-1097(усно).
3.Запиши вирази №1098
4.Розглянь записи №1099. Прочитай правило на с.166. 
5. Розв’яжи задачі №1101(без умови), 1102.
6.Домашнє завдання. №1105, 1106



Дата : 04.05.2020

Тема.  Ділення з остачею . Співвідношення між остачею і дільником. Задачі, що містять знаходження частини числа.

1.Ознайомлення з алгоритмом ділення з остачею № 1057.

Пам ’ятка «Ділення з остачею»

1) Називаю всі числа, менші за ділене, які діляться на дільник націло.

2) Найбільше з них ділю на дільник і результат записую в частці.

3) Віднімаю знайдене число з діленого, отримую остачу. Записую в дужках.
2. Розв'яжи задачу №1058(усно),1059(усно, поясни розв"язання)
               Привезли-24 ябл. і 8 груш
          Діти —     1  усіх садж.
                            4   
.         Дорослі —    ? решта
  Розв’язання
1) 24 + 8 = 32 (садж.)
2) 32 : 4 = 8 (садж.)
3) 32 – 8 = 24 (садж.)
Відповідь: 24 саджанці        
3.Розв'яжи задачу № 1060(без умови)
               Потягом — 240 км 
               Автобусом — ?, на 180 км менше
               Пішки — ?, 1   того шляху
4.Розв’яжи рівняння №1061  (1-й стовпчик)                             
         5 . Складання виразів№ 1062 за зразком:
24 : 8 = 3
27 : 8 = 3 (ост. 3)
31 : 8 = 3 (ост. 7)

Дата 05.05.2020
Тема. Перевірка ділення з остачею. Знаходження частини від числа. Розв’язування  задач і нерівностей.
1. Запиши тыльки выдповыды прикладдів за схемами № 1066.
2. Повтори ділення з остачею, проглянувши відео.

3. Усно перевір за таблицею приклади№1067.
4.Запиши відповіді на запитання №1068. Прочитай правило.
5.Розв’яжи задачу №1069.(без умови).
6. Розв’яжи нерівності №1070(2 і 3) за зразком.
                          28
 Якщо х・6<86-58 при х=0, 1, 2, 3, 4
7. Розв’яжи задачу №1071
8. Домашнє завдання.№1072 (УСНО),!073,1074. 

Дата. 06.05.
Тема Перевірка ділення з остачею.
1. Виконай завдання №1075 за зразком
 від 1дм=10см : 2 = 5 см
2
2. Виконай завдання №1076. Прочитай правило на с.162.
3. Перевір записи №1077(усно).
4. Розв’яжи задачу №1079 за формулою Р◻️ =а・4 
5. Домашнє завдання № 1081, 1082.
Дата. 07.05.
Тема. Ознаки подільності на 2 і на 5. Подвійні нерівності. Розв'язування задач. 
1.  Прочитай запис в №1083.вивчи правило на с.163.       
2. Проглянь відео 
https://www.youtube.com/watch?v=AzKMyKGcG0M3. Виконай завдання № 1084. 
на 2 : .., .., ... .
на 5: ..., ..., ... .
4.  Розв’яжи задачу №1085.
5. Поясни складання нерівностей №1086 (усно)


Дата : 27.04.2020
Тема. Визначення часу за годинником. Розв’язування  задач на час. Розв’язування рівнянь.
1.Повторення вивченого про частини. Проглянь відео 
2. Робота над загадкою.
·         Не їсть і не п’є, а ходить і б’є.
 Що це таке? (годинник)
3. Запишіть, котру годину показує кожний годинник.
Пояснення за 3-м годинником
1-й спосіб
— Визначимо, де знаходиться годинна стрілка. Бачимо, що година стрілка знаходиться між поділками 9 та 10. Уже минуло 9 годин, тому читаємо «9 годин...».
Визначимо, де знаходиться хвилинна стрілка. Хвилинна стрілка — на 7-й поділці. Тому 5 хв • 7 = 35 хв. Читаємо: «9 годин 35 хвилин».
2-й спосіб
— Визначимо, де знаходиться годинна стрілка. Бачимо, що година стрілка знаходиться між поділками 9 та 10. Уже минуло 9 годин, тому читаємо «9 годин...». Визначимо, скільки хвилин не вистачає до 10 годин. Хвилинній стрілці лишилося пройти ще 5 поділок, тому 5 хв • 5 = 25 хв. Читаємо: «Без 25 хвилин десять».
2) Запишіть, котру годину покаже кожний годинник через 30 хв.
4. Розв’язування задач, користуючись годинником (с. 154, №1017) Усно
1) Перерва почалася о 9 год 15 хв, а закінчилась — о 9 год 25 хв. Скільки часу тривала перерва? (10 хв)
2) Перерва почалася о 10 год 10 хв і тривала 20 хв. Коли закінчилася перерва? (О 10 год 30 хв)
3) Урок тривав 40 хв і закінчився об 11 год 20 хв. Коли почався урок? (О 10 год 40 хв)
5. Робота над завданням №1018 (усно)
6. Обчислення з перевіркою № 1019
7. Розв’язування рівнянь на знаходження дільника № 1020
8. Робота над задачами
1) Завдання 1021 (усно).
— Поясніть числа задачі.
— Яким є питання задачі?
— Чи можна відповісти на питання задачі?
— Якою дією знайдемо третину?
— Якою дією відповімо на питання задачі?
Перевір себе.
1) 36 : 3 = 12 (год.) — третина;
2) 36 + 12 = 48 (год.)
Відповідь: школярі планували зробити для лісопарку 36 годівниць для птахів, а зробили на третину більше. 48 годівниць зробили школярі.
Фізкультхвилинка
2) Завдання 1022 
— Запишіть задачу коротко.
— Яким є питання задачі?
— Чи можна відповісти на питання?
— Що треба знати, щоб відповісти на питання?
— Якою дією відповімо на питання?
— Складіть план розв’язування задачі. (Першою дією дізнаємося третю частину. Другою дією дізнаємося, скільки тарілок кожного виду, якщо їх порівну.) 
8. Розв’яжи логічну задачу № 1023 (усно)
Перевір себе.
1) 27 : 3 = 9 (л) — долили;
2) 27 + 9 = 36 (л) — стало;
3) 36 : 3 = 12 (л) — відлили;
4) 36 – 12 = 24 (л) — стало.
Відповідь: 24 л води стало в бочці.
9.«Торбинка запитань»
  1.     Як потрібно берегти час?
  2.     Маленька стрілка вказує на … (години)
  3.     Велика стрілка вказує на … (хвилини)
  4.     Котра година буде, якщо велика стрілка буде на числі 12, а маленька на – 3?
  5.     Котра година буде, якщо маленька та велика стрілки будуть на числі 12?
   10Домашнє завдання С. 155, №1024; 1025.


Дата : 28.04.2020
Тема Ділення трицифрового числа на двоцифрове шляхом випробування. Розв’язування  задач.
1.Виконай приклади №1026.
2.Проглянь відео "Ділення трицифрового числа на двоцифрове шляхом випробування"
3.Виконай приклади №1027.
4. Розв’яжи нерівність№1028.
5.Розв’яжи задачу №1029 (усно),№1030(письмово).
6 Запиши відповіді прикладів №1031.
7. Завдання 1032 (усно) .Перевір: (а · 2 · 3 = а · 6)
8.Домашнє завдання:№1034,1035

Дата 29.04.
Тема Знаходження числа за його частиною. Розв’язування  задач, які передбачають знаходження частини числа або числа за його частиною. Розв’язування нерівності.
1. Закріплення і вивчення нового матеріалу.
 Друзям треба подолати 120м. Вони пройшли 1/3 всього шляху. Скільки метрів пройшли наші друзі ?
 Пригадай, як знайти частину від числа?
 Щоб знайти частину від числа, треба це число поділити на кількість рівних частин.
 Як знайти 1/3 від 120?
               1/3 - ?

                             



120м
Потрібно 120:3=40м
Відповідь: друзі пройшли 40 метрів.
    - Давай спробуємо скласти обернену задачу до попередньої.
Друзі пройшли 40м, це становить 1/3 всього шляху. Який шлях треба подолати друзям?

Зобразимо відрізком шлях, який пройшли друзі.

            1/3


         40м

    - Скільки таких третіх частин становить весь шлях?
       ( Три третіх частин, або по 40 три рази.)


             
40                    40                  40

 
                                    ?
  
 Потрібно 40*3=120(м)
Відповідь:  весь шлях становить 120м.
Розв`яжи задачі і дізнаєшся багато цікавого про життя дельфінів.

                
                       
   

   Медуза пропливає 40км за день. Це 1/4 всього шляху, що може
    проплисти дельфін. Скільки кілометрів пропливає дельфін?
Зобразимо відрізком весь шлях, що пропливає медуза.

          1/4
    
_______
    
  Шлях медузи
     
  40 км


- Скільки таких четвертих частин становить весь шлях дельфіна ?

           ( Чотири четвертих частин, або по 40 чотири рази )


                                 
40               40              40              40

               
                                              ?
  Розв`яжи усно задачу і перевір. Відповідь: дельфін пропливає 160 км
2.Практична робота. Виконай № 1036-1038.
Розв’яжи задачу №.1039(усно),1040(усно)Запиши тільки вирази цих задач.
4. Розв’яжи  нерівності №1041   (1-й рядок).
5. Розв’яжи задачу №.1042((без умови), 1043(усно)
6. Домашнє завдання. №1044, 1045

Дата : 30.04.2020
Тема Ділення з остачею (ознайомлення). Порівняння числових значень виразів.  Розв’язування  задач.
1.Проглянь відео 
2.Виконай завдання №1046-1048 (усно), 1050- письмово.
3.Розв’яжи задачі № 1051 і 1052 усно
4. Виконай завдання №1053
5. Домашнє завдання №1055, 1056




Дата : 21.04.2020
 Тема. Розв’язування рівнянь з двома діями. Обчислення периметра прямокутника. Розв’язування  задач.
 Розв’язування рівнянь №999(І стовпчик усно, записати тільки відповіді; ІІ ст.-письмово).
 2.  Розв’яжи задачу №1000. Записати тільки рівності і обчисли
  Р=а×2+b×2=
  Р=(а+b)×2=
  3.Розв’яжи задачу №1001.Записати тільки вираз.
  4.Розв’яжи задачу №1002(без умови).
  У 50 п.-100 кг гороху.
  В 30 п.-? кг. якщо в 1п. на 2кг більше. ніж в 1п. з горохом.
  5.№1003(усно)
  6. Домашнє завдання № 1005,1006.

   Дата : 22.04.2020 ВИКОНАТИ НА ПОДВІЙНОМУ АРКУШІ, ФОТО НАДІСЛАТИ ПО ВАЙБЕРУ
   Тема.  Контрольна робота "Позатабличне ділення і множення"
1. Обчисли.
69:3×10      85:17   
90:15×9      80:5
48:8×12      2×8×5
2.Розв’яжи задачу.
  У Наталки було 70 казок. У 3 книжках по 8 казок, інші- на відеодисках, по 2 казки на кожному. Скільки в Наталки відеодисків із казками?
3.Розв’яжи  рівняння.
12 ×4 + х =72   48 : х = 34-28
4.Розв’яжи задачу.
На пошту привезли 12 посилок масою 4 кг кожна і кілька посилок масою 7 кг кожна. Маса всіх посилок була 69 кг. Скільки привезли посилок масою 7 кг.

 Дата : 23.04.2020

 Тема. Частини. Позначення частин числа цифрами.Складання і розв’язування задач за коротким записом.
1. Розглянь завдання №1007
Частини записують за допомогою двох цифр. Наприклад: другу частину круга або смужки позначають так : 1/2   .В математиці це число  називають дробом. Дріб 1/2   записують у двох клітинках: число 2 під рискою показує, що круг( смужку, прямокутник тощо) поділили на 2 рівні частини. Число 1 над рискою показує, що взяли одну таку частину. В математиці число під рискою називають – знаменник, число над рискою - чисельник .Читають числа так: 1/4  - одна четверта,    1/3 - одна третя, 1/5 - одна п’ята .
Давайте візьмемо другий наш круг. Зафарбуйте одну частину . запишіть дробом частину . Розмірковуй так : взяли одну частину із чотирьох, запишу так:  1/4 . 
2.Виконай завдання №1008.
3. Розв’яжи задачу№1009 за планом(без умови).
4.Виконай завдання №1010 (усно).
5. Розв’яжи задачу№1011
Складання та розв’язування задачі за коротким записом









6.Розв’яжи кругові приклади №1012.
7. Домашнє завдання. №1014, 1015



Дата : 16.03.2020
Тема уроку: Множення виду 320٠3. Задачі, пов"язані з одиничною нормою. Самостійна робота.
1 Хвилинка каліграфії В зошиті запиши число, класна робота, пропиши красиво  123   321 до кінця рядочка.
2 Повторення .
1. Повтори  множення двоцифрових чисел нв одноциірове  Перейти за посиланням  https://learningapps.org/4347285
2.В завданні № 862 на с.134 запиши тільки відповіді при розв"язанні прикладів.
3 Вивчення нового матеріалу.
1. Розглянь запис і пояспи спосіб обчислення.(№863)
2.Обчисли завдання №864.
4  Фізкультхвилинка https://www.youtube.com/watch?v=0a7dfpihN6s
5 Робота над задачами
1 Прочитай задачу №865. Запиши коротку умову , розв"яжи її.
2.Запиши тільки розв"язання задачі №867(виразом)
 6  Самостійна робота.
І варіант
1.Розв"яжи задачу.
24 кг яблук і 18 кг груш розклали в кошики по 6 кг в кожний. Скільки кошиків із фруктами вийшло?
2.Розв"яжи  приклади ( * - ЗНАК МНОЖЕННЯ)
230 *4 - 200        (37 *3 -11): 20
110 *2 +320         10 :10+999
240 * 2 :8             300 - 40 * 
ІІ варіант 
1.Розв"яжи задачу.
14 кг помідорів і 22кг огірків розклали в ящики. по 4 кг у кожний.Скільки ящиків з овочами вийшло?
2. Розв"яжи  приклади ( * - ЗНАК МНОЖЕННЯ)
54 * 2 + 200                  3 * 27 : 9 * 108
140 * 4 : 7                    280 * 3- 300
3 *24 : 9 : 4                  (360 :6 - 1 0)*5
7.Підсумок уроку
- Що називається периметром?
-Як знайти периметр прямокутника?
-Як знайти  невідомий множник?
VII Домашнє завдання: повторити табличне множення та ділення,
Перейти за посиланням  https://learningapps.org/6245577

 Дата : 17.03.2020
Тема Контрольна робота  ВИКОНАТИ НА ПОДВІЙНОМУ АРКУШІ, ФОТО НАДІСЛАТИ ПО ВАЙБеру
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhBal0bQ2m_tqo2npH4qE3xbIPfrlJAKQPgvRJULscqHcWVONzf-wIkjS4IXey6LcmUdlTMWeMdrPwY_SWY65vm7P2zzY7rLUD3wGZg-38mrlDGF2HTyJzOc4irFQJMU1acH0XF58wufYB2/s1600/IMG_20200315_072734.jpg

Дата : 18.03.2020
Тема Ділення суми на число. Розв'язування задач двома способами.
1 Хвилинка каліграфії
 В зошиті запиши число, класна робота, пропиши красиво 456 456
2.Робота  над задачею с.135 №879 (записати розв'язання задачі двома способами)
-Порівняйте відповіді . Чим відрізняються розв'язання ? 
Чи можна між розв'язаннями поставити знак "=" ?
(12+18) : 3= 18:3+12:3 (так)
Знаходити результати ділення суми на число можна по-різному 

3.Знайти значення виразів №880

4.Прочитати №881 і правило. Виконайте завдання 2) і 3)
5. Домашнє завдання:№ 883,885

Дата : 19.03.2020
Тема Ділення числа на одноцифрове виду 39:3. 
Розв'язування рівнянь. Обчислення вмразів із буквою.
1. Математичний диктант    
Картинки по запросу "ділення двоцифрового числа на одноцифрове 3 клас презентація"
2.Пригадай правило ділення суми на число
3 Поясни спосіб ділення  № 887, 888ПРИГАДАЙ! Щоб поділити суму на число, можна поділити на це число кожний додан...
4.Розв'яжи задачу № 888 (усно)
4.Розв'яжи рівняння №889
5.Обчисли вирази №891
6. Розв'яжи задачу № 892 ( без умови)


Кількість тортів
    Час виготовлення
Продуктивність за 1 год
І кондиттор
24
3 год
?
І Ікондиттор
24
2 год
?



7..Домашнє завдання:№ 893, 895

Дата : 23.03.2020
Тема Ділення двоцифрового числа  на одноцифрове виду 72:3 і 50:2.Складання задач за поданим виразом.
Хід
1.Поясни спосіб ділення

Пояснення способу обчислень 72 : 3 = = (60 + 12) : 3 = = 60 : 3 + 12 : 3 = = 20 + 4 = 24 50 : 2 = = (40 + 10) : 2 = = 20 + 5 = 25
2.Розв'яж приклади №899(усно), №900 (письмово).
№ Робота над задачами № 901 (без умови)
3.Домашнє завдання №906. 907

Дата : 24.03.2020

Тема Ділення двоцифрових чисел на одноцифрове способом розкладання на зручні доданки. Задача, обернена до задачі на знаходження суми двох добутків
Хід
1
2.Виконай завдання №908.


3 Робота над задачами №909(усно), 910(без умови,розв'язання )
4.Домашнє завдання №914, 915

Дата : 25.03.2020
Тема Перевірка ділення множенням. 
Хід
1. Повтори назви чисел при діленні і розглянь №916 Прочитай правило на с.140
Картинки по запросу "компоненти при діленні"
2.Виконай завдання №917, 918
3.Робота над задачами № 919(без умови),
4.Домашнє завдання №923, 924

Дата : 26.03.2020
Тема Перевірка множення діленням.Складання і розв"язування задачі за поданим виразом та скороченим записом.Розв"язування рівнянь.
Хід 
1.Повтори назви чисел при множенні і розглянь №925 Прочитай правило на с.141
Картинки по запросу "компоненти при діленні"
2.Виконай завдання №926, 927
3.Робота над задачами № 928(без умови),929 (без умови. виразом)
Купили-90 кг
Розклали- в 6 ящ. по 9 кг
                  в 3ящ. по-? кг
4.Розв"язування рівнянь № 930 (усно)
5.Домашнє завдання №932, 933


Завдання на період карантину з 06..04. - 24.04.2020.

Дата : 06.04.2020
Тема уроку:
Ділення виду 360 : 3. Задача, обернена до задачі на знаходження суми двох добутків. Розв’язування рівнянь.

 1.     Пригадай кількість десятків в числі №934(усно)  240-- це 24 дес. (закривай       1 цифру справа)
     2 МАТЕМАТИЧНИЙ ДИКТАНТ 
1.)     Запишіть скільки сотень у числі 235?
2.)     Число 3 збільшити у 100 разів
3. )    400 зменшити у 10 разів
4.  )   Знайдіть половину від числа 84
5. )    Знайдіть третину числа 72
6.  )   Знайдіть шосту частину від числа 108
7. )    Запишіть сусідів числа 800
8.  )   Знайдіть половину  відрізка, довжина якого 72 мм
9.)  У 5 коробках 75 олівців. Скільки олівців у 3 коробках?
     3.Робота з підручником.
        Розглянь запис і поясни спосіб обчислення №935(УСНО)
     4. Розв’язування задачі № 937 (без умови).Зверніть увагу на умову!Замініть число 380 на 370 кг
  5. Розв’язування задачі № 938(без умови)

Кількість
деталей за 1 год
Кількість год
Загальна кількість деталей
Учень
8
5
?
Майстер
?
2
Стільки ж
Яке питання задачі?
Які дані треба мати, щоб відповісти на питання задачі? ( Треба знати, скільки деталей він робить і скільки годин він працює)
Що із цих даних нам невідоме? ( Невідомо – скільки деталей обробляє майстер)
Що сказано про кількість деталей, які оброблює майстер? ( Їх стільки скільки у учня за 5 годин)
Чи можемо ми дізнатися скільки деталей обробляє учень за 5 годин?
   6. Розв’язування задачі № 939(усно),940 (усно)
   7. Домашнє завдання  №941, 942




— Розгляньте, як знаходили частку 64 : 16 способом випробовування.№943
При діленні двоцифрового числа на двоцифрове при підборі частки доводиться кожного разу перевіряти, яке число вийде при множенні дільника на передбачувану частку, чи дорівнює воно діленому (тоді частку знайдено правильно) або менше (більше) за нього (тоді потрібно спробувати інше число, яке, відповідно, більше або менше за те, що перевірялося).
64 : 16 =                                       · 16 = 64.
Пам’ятка  Ділення двоцифрового числа на двоцифрове число
(Спосіб випробування з прикидкою)
Розділити число а на число b означає знайти таке число с, яке при множенні на дільник b, дає ділене а.
а : b = с, тому що с · b = а
Це число знаходитимемо випробуванням, застосовуючи прикидку:
— шукаю таке число, яке при множенні на одиниці дільника дає одиниці діленого; записую його;
— розмірковую, чи є ще такі числа; записую їх;
— випробовую множенням усі записані числа.
Роблю висновок.
2.Знайдіть частки способом випробовування. №944.
3. Усне розв’ябота назування задачі № 945, 946 ( усно дайте пояснення до кожної дії.)
4. Розв’язування задачі №947 (письмово), 948 (розв’язання)
С. 144, завдання  №950; 951



Дата : 08.04.2020
Тема уроку: Ділення двоцифрового числа на двоцифрове. Складання виразів за таблицею. 
Розв’язування рівнянь і задач.
     1. Математичний диктант
- Яке число в 6 разів менше 420?
- Яке число на 6 менше 420?
- У скільки разів число 900 більше 100?
- На скільки число 900 більше 100?
- У скільки разів число 10 менше 400?
- На скільки число 10 менше 400?
- Яке число в 6 разів більше 13?
- Яке число на 6 більше 13?
- Яке число в 7 разів менше 77?
- Яке число на 7 менше 77?
- Яке число зменшили в 3 рази і отримали 70?
- Яке число зменшили на 3 і отримали 70?
2. Робота за таблицею (с. 145, №953)
3.Розв’язати рівняння №954.
4.  Робота над задачею №955
— Скільки сорочок має пошити кожна кравчиня?
— Скільки за день шиє перша кравчиня? друга?
— Знаючи загальну кількість сорочок і кількість сорочок за один день, що                         можна дізнатися? (Скільки знадобиться днів.)
— Якою дією будемо це знаходити?
— Якою дією дамо відповідь на питання задачі? 
— Скільки дій у задачі? (Три)
— Розв’яжіть задачу без умови.

Сорочок за 1 день           Кількість днів            Усього сорочок
I кр.           12                         ?                                      96
                                                     на ? раніше
II кр.           16                       ?                                       96

5. Робота над задачею № 956
          6. Домашнє завдання № 958, 959


Дата : 09.04.2020
Тема урокуЗміна добутку при зміні одного множника у кілька разів. Розв’язування задач. Творча робота над задачами.
1.Математичний диктант (тільки відповіді)

20 • 3 : ЗО • 7                     60 : 20•9 : З                      30 : 6 • 10 : 5
40 : 40 • 0 • 78                   100 : 10 - 0 • 56                 90 : 90 • 0 : 83
80 : 20 •10 : 8                     30 : 30 • 0 : 47                  100 : 50 • 9 : 6





2.Розглянь завдання №960 і зроби висновок.

3.Прочитай правило на с. 146.
 Обчислення за зразком с. 146,завдання  №961,962
4. Прочитай правило на с.146.
5. Обчисліть за зразком і зробіть висновок про спосіб множення на 5.
18 - 5 - (18 : 2) • (5 • 2) - 9 • 10 - 90
Множення на 5 замінюється множенням на 10 з наступним діленням на 2 отриманого добутку (чи діленням на 2 і множенням на 10).
14 • 5 = 14 • 10 : 2 = 70                                 24 • 5 = 24 • 10 : 2 = 120
46 • 5 = 46 • 10 : 2 = 230                               28 • 5 = 28 • 10 : 2 = 140
6.  Розв"язати задачу с. 146, завдання 964(виразом, без умови)

7.  Домашнє завдання

С 147 вивчити правила,  виконати завдання № 967; 968.
Виконай тест за посиланням https://forms.gle/fkjUbEaGDFMCihpZ8


Дата : 13.04.2020
Тема уроку: Зміна частки при зміні діленого у кілька разів.  Розв’язування  задач.
1. Каліграфічна хвилинка.
789 987 
2. Розв’яжи приклади№ 969.Запиши тільки відповіді.
3. Проглянь відео  (пояснення нового матеріалу.)
4. Виконай завдання №970 (усно).
5.Прочитай правило на с.147. Виконай завдання №971.
6Розв’яжи задачу №973.
7.Домашнє завдання. №974*(усно), 975, 976

Дата : 14.04.2020
Тема уроку: Зміна частки при зміні дільника у кілька разів.  Розв’язування  задач і рівнянь.
1. Каліграфічна хвилинка.
135 531
2. Розв’яжи рівняння № 977. Порівняй ділене в кожному рівнянні і відповіді .
3. Проглянь відео  (пояснення нового матеріалу.)


4. Прочитай правило на с.148 
5.Виконай завдання №979Розв’яжи задачу №981.
6. Домашнє завдання. № 983.( Зверни увагу на дільник в кожній парі прикладів), № 984.

Дата : 15.04.2020
Тема урокуРозв’язування рівнянь і задач.
1.Математичний диктант.  Запишіть вирази, знайдіть їх значення. 
- Добуток чисел 7 і 1 збільшити на добуток чисел 1 і 0.
- Суму чисел 18 і 43 помножити на 1.
- Частку чисел 0 і 8 збільшити в 7 разів.
- Перший множник 1, другий — на 49 більше. Знайти добуток.
- Різницю чисел 20 і 19 помножити на їх суму.
- Частку чисел 10 і 10 збільшити на добуток цих чисел.
2. Прочитайте вирази за останньою дією.№ 984
354 – (240 – 36) (зменшуване 354, від’ємник виражений різницею чисел 240 і 36);
350 : (63 : 9) (ділене 350, дільник виражений часткою чисел 63 і 9);
250 : 10 • 5 (частку чисел 250 і 10 помножити на 5
3. Розв’язування рівнянь за зразком  № 986.
х : (32 – 24) = 16
— Яка остання дія в поданому рівнянні? (Ділення)
— Назвіть компоненти ділення. (Ділене, дільник, частка)
— Назвіть ділене, дільник, частку.
— Яку дію можна виконати? (32 – 24 = 8)
х : 8 = 16
— Який компонент нам невідомий? (Ділене х)
— Як знайти ділене? (Потрібно дільник помножити на частку.)
х = 16 • 8
х = 128
— Виконаємо перевірку: 128 : (32 – 24) = 128 : 8 = 16
16 = 16
— Перевірка свідчить, що корінь рівняння знайдений правильно.
4. Робота над задачею №987.
— Що означає число 16?
— Що означає число 36?
— Що означає число 2?
— Що потрібно дізнатися в задачі? (Яку відстань проїхало авто?)
— Ми можемо відразу відповісти на це питання?
— Чому? (Спочатку ми повинні дізнатися скільки витратили бензину.)
— Ми можемо це дізнатися? (Так)
— Якою дією?  Запишіть розв’язання задачі одним способом.
5.Робота над задачею з буквеними даними № 988.(без умови).
               Всього-а дер.
                Слив — 60 дер.
                Груш — ?, у 2 рази менше                                      
                Яблуні — ?, решта
6. Домашнє завдання .№990, 991


Дата : 16.04.2020
Тема уроку Розв’язування рівнянь . Розв’язування задач двома способами.
1. Розв’язування прикладів на с.152 №992
Проглянь відео. 

2. Розв’язування рівнянь №993. 
3.  Розв’язування задачі №994.Записати тільки вираз.
4.Розв’язування задачі №995 (без умови).
Липового -із 4 в.-24кг меду.
Гречаного- ? у 2 рази більше. 
Розлив- ? банок, по 3л
5.  Самостійна робота. Пройди тестування.https://forms.gle/JgF7o843KetymNXC8
6. Домашнє завдання №997(2-й рядок), 998.