Я у світі


Завдання на період карантину з 12.03. - 24.05.2020.
Дата 21.05
Тема. Практична робота:"Що я можу розповісти про Україну своїм ровесникам за кордоном?"
1.Прочитай тексти на с. 154.
2.Проглянь відео  7 рукотворних чудес України  https://www.youtube.com/watch?v=kDh6bdJpOGE
Проглянь відео  Україна з неба https://www.youtube.com/watch?v=vb0ZWc70gOk
4. Намалюйте по темі "Що я можу розповісти про Україну своїм ровесникам за кордоном?" і перешліть малюнки в групу.

Дата. 14.05
Тема. Що не край, то звичай. Народні свята. Народні промисли.
1. Прочитай тексти  на с.147-153.
2. Проглянь Презентацію на тему: "Народні промисли України"

3.Проглянь презентацію про народні свята в Україні.

4.Домашнє завдання: виконай завдання в зошиті за темою.0:20 /




Дата. 07.05.

Тема. Ми всі різні. Я - член європейської спільноти
1. Проглянь відео "Ми різні, але ми рівні!"
2 Опрацювати матеріал на с 146-147.
3. Намалюй квітку толерантності за  відео (на 2хв. 15сек.) або емблему "Ми всі такі різні"(на 26сек.) Перешли на Вайбер.
Домашнє завдання: виконай завдання в зошиті за темою.


Дата 30.04.
Тема Україна- європейська держава.  Європейський Союз-співтовариствонародів Європи.
1.Проглянь відео.

2.Ппрочитай і повтори
  • Європейський Союз — це сім'я 28демократичних країн, що спільно працюють задля миру і процвітання.
  • 9 травня 1950 року — день народження того, чим є зараз ЄС — відзначається щорічно як День Європи, який також святкується в Україні.
  • Війна між країнами ЄС є немислимою завдяки єдності, якої вони досягли за останні 60 років.
  • 28 комісарів, по одному з кожної країни ЄС, працюють над конкретними завданнями, такими як зовнішні відносини, енергетика, торгівля, культура та національні надбання.
  • Хтось знає хто такі комісари? Так ось комісари – це посадова особа, наділена урядом особливими повноваженнями, представники своєї країни.
  • ЄС — дійсно унікальне явище, адже кожен народ із 28 країн унікальний по-своєму, своїми традиціями, звичаями, мовою, кухнею, а не тільки географією, кліматом та релігією.
  • Щоб рухатись уперед, потрібно не лише любити Батьківщину, а й знати та поважати своїх сусідів. А ще означає —- вивчати їхні звичаї і традиції, їхню національну культуру, етнос.
  • Тож почнемо «відкривати» для себе країни ЄС. 
3.Пройди усне тестування.
 1. Європа – частина найбільшого материка Землі - … а) Африки;
                                                                                            б) Євразії;
                                                                                            в) Австралії.
 2. Із скількома країнами межує Україна: а) 7;       б) 9;        в) 5.
 3. Скільки країн входить сьогодні до складу Євросоюзу? а) 6;      б) 12          в) 28.
 4.Коли відзначають День Європи у країнах Євросоюзу? а) 1 травня; б) 9 травня; в)  25 травня.

Дата 23.04.
Тема Будь-який вчинок має наслідки.Практична робота:розв'язанняпрогностичних задач"Що буде, якщо..."; моделювання правомірної поведінки.
1.Прочитайте пораду.
Діти, уявіть, що кожний із вас на землі — один, навколо нікого, лише дерева, кущі, трави. На деревах — фрукти, на кущах — ягоди, на землі — овочі, є що їсти, але ви зовсім самотні. Ви можете дозволити собі робити все, що заманеться, бо ви нікому не заважатимете.
Скажіть будь-ласка, як ви думаєте чи добре було б одному?
Якщо з’явиться ще хоча б одна людина, тоді кожен має поводитися по-людськи.
Кожна людина має бути високоморальною, бо вона живе серед інших людей і повинна дотримуватися відповідних норм. Це дуже важливо, і без цього не можна жити. Форми стосунків напрацьовує суспільство, регулюючи при цьому інтереси окремої людини й загалу в цілому. Норми таких стосунків набувають форми законів, що їх видає держава, або принципів, неписаних правил поведінки, які існують у вигляді уявлень про добро і зло, справедливість і честь, або у вигляді вимог, норм, правил, звичаїв і обрядів. Закони й правила — основа моралі. Наука про мораль — це етика.
Етика — це наука про мораль.
Мораль — це норми і правила поведінки у ставленні один до одного та до суспільства. Моральні правила є виявом духовного світу людини. Гарне суспільство буде тоді, коли всі його члени дотримуватимуться певних правил поведінки
Етикет — це правила поведінки.

Людські чесноти — позитивні особистісні якості людини. Назвіть позитивні якості людини. (доброта, щирість, чесність, милосердність…)
2.Прочитайте текст на с.135-137.
-Що таке хуліганство?  Хуліганство- це  грубе порушення громадського порядку з мотивів явної неповаги до суспільства, що супроводжується особливою зухвалістю. Хуліганство-це певне правопорушення . Слово «правопорушення» складається з двох слів «право» і «порушення». Тобто порушене право. Правопорушення  - це антигромадський вчинок, що заподіює шкоду суспільству та іншим людям. Тобто - порушення прав інших людей, поведінка, наслідки якої шкодять іншим. Слід  пам’ятати, що за невиконання або  порушення прав як дорослі, так і діти несуть відповідальність. Відповідальність за правопорушення настає після того, як дитині виповниться 14 років, тому відповідальність за  вчинки молодших дітей несуть батьки.
-Що таке злочин?

Зло́чин — це передбачене КК України суспільно небезпечне винне діяння (дія або бездіяльність), вчинене суб'єктом злочину, злодіяння, злий вчинок з точки зору тієї чи іншої системи цінностей, людини, групи людей, чи людства в цілому. Людину, яка чинить злочин, називають «злочинець».
3.Ознайомлення з Кримінальним кодексом
- Кримінальний кодекс України має своїм завданням правове забезпечення охорони прав і свобод людини і громадянина, власності, громадського порядку та громадської безпеки, довкілля, конституційного устрою України від злочинних посягань, забезпечення миру і безпеки людства, а також запобігання злочинам. Для здійснення цього завдання Кримінальний кодекс України визначає, які суспільно небезпечні діяння є злочинами та які покарання застосовуються до осіб, що їх вчинили.
Покарання- це заход примусу, що застосовується від імені держави за вироком суду до особи, визнаної винною у вчиненні злочину, і полягає в передбаченому законом обмеженні прав і свобод засудженого.
4. Прочитати вірш на с.138.
5. Прочитати оповідання на с.139-141.
6.Проглянь відео "Корисні поради"
https://www.youtube.com/watch?v=213jhdgAF1s
7..Виконай завдання в зошиті по цій темі







Дата 19.03.
Тема Подорож картою України
Прочитай тексти  на с.110-113.
2. Проглянь відео " Моя Україна"
3.Запам"ятай , що в Україні най-най, 
4.Подивись презентацію
5.Виконай завдання в зошиті по цій темі

 Дата 26.03.
Тема Природні скарби України. Господарська діяльність у деяких містах України. Славетні українці.
Прочитай тексти  на с.114-124.
2. Проглянь відео за посиланням "Сім чудес України"
https://www.youtube.com/watch?v=R795gjM3xj4
3.Проглянь відео за посиланням "Українці, що змінили світ"
4. Запам"ятай видатних людей України.
                                      Громадські діячі, політики, державні лідери




                                                               Видатні вчені




4..Виконай завдання в зошиті по цій темі


Дата 09.04

Тема Правила життя в суспільстві. Права й обов’язки громадян.

1. Гра Знайди пару
Що символізують народні символи? З’єднай відповідні пари.
Соняшник    символ миру
 Рушник        символ дівчини
Верба             символ долі
Калина           символ сонця
Голуб             символ  родючої землі,достатку
Хліб               символ життя, добробуту  2.  Ми живемо з вами в гарній країні. Зростає наша молода незалежна суверенна держава, зростаємо з нею і ми. Наша країна, ставши незалежною, демократичною державою, «навчається» жити за новими політичними принципами. А ми разом з нею навчаємося високих громадянських чеснот.
- А що означає — бути громадянином України? 
3. Прочитай в підручнику на с. 124-127.
— Розгляньте малюнок на с. 127. Про що розказують дорослі дитині?
— Що означають слова: закон, Конституція, урядовець?
— Прочитайте про це у тлумачному словничку на с. 127.
— Кажуть, що право одного закінчується там, де починається право іншого. Як ви це розумієте?
— Хто може захистити інтереси і права людини, якщо вона не знає якогось
закону? (Знавці закону — адвокати, юристи.)
4. Прочитай проблемні ситуації на с.128-131. обговоріть ситуації .

— Що означає слово правопорушення?
5. Проглянь відео "Корисні підказки. Якщо ти скоїв поганий вчинок"
6. Виконай завдання в зошиті по цій темі.

Дата 16.04.
Тема Ніхто не має права ображати людину. Про права дитини. Конституція України.Декларація прав дитини Конвенція ООН про права дитини.
1.Дайте відповіді на запитання:
-Громадянами  якої країни ми є?
- Наша Держава надає нам права. Хто з вас знає, як називається документ, 
в якому прописані наші права?  ( Конституція України).

2.Прочитай.
 Слово « конституція» в перекладі з латинської означає « встановлення».
Україна – велика незалежна держава в Європі. Дуже багато країн у світі,
 багато різних народів живе на нашій планеті Земля! А серед них – українці.
Як громадяни України ми маємо права, які нам гарантовані Конституцією 
України.
День Конституції України: цікаві факти про основний закон
·                   Кожна людина має право на життя.
·                   Кожен громадянин має право на вільну працю. Кожен може обирати труд,
 який йому до вподоби. Примусова праця заборонена.
·                   Кожен громадянин має право на освіту. В залежності від віку він може 
відвідувати дитячий садок,  школу, коледж чи університет.
·                   Кожен громадянин має право отримати медичну допомогу.
·                   Громадяни України мають право на відпочинок.
У вас, дітлахів, теж є права, згідно Конвенції ООН про права дитини у світі.
Декларація – це просто оголошення всіх прав.

Декларація - це об’ява уряду, а Женевською її назвали по місцю прийняття.
Це був перший документ  про захист дітей. Пізніше складалися  нові декларації.
 Прийнята у 1959 році, зазначає, що дитина потребує охорони й піклування.
Уряди різних держав зробили висновки про те,що
·                   Діти - незахищена , безправна частина населення.
·                   Їх можуть образити дорослі.
·                   В деяких держав діти не можуть отримати освіту.
Почали розробляти Конвенцію про права дітей.
Вона вступила в дію у 1990р.
Основні вимоги Конвенції: виживання, розвиток, активна участь у житті 
суспільства, захист прав дитини.
Знайте, що усі ви рівні
Від народження в правах,
І людина – змалку вільна,
Наче в небі сильний птах…
Знайте ж : змалечку всіх діток
Треба вчить, оберігать,
І ніхто у всьому світі
Їх не сміє ображать!
Однак, не все залежить від батьків. Ви відповідальні за свої вчинки самі. 
Сьогодні ми розмовляємо не тільки про права, але й про обов’язки, 
т.к. обов’язків без  прав не буває. Як ви гадаєте, що таке обов’язок?
Обов’язок – це те, що входить до кола обов’язкових дій, вчинків людини 
згідно закону, вимогам суспільства, бажаннями самої людини.
Кожна людина повинна бути чесною, допомагати іншим, нікого не ображати. 
Обов’язки бувають різні: в школі,на вулиці, на природі, в суспільних місцях. 
У вас є домашні обов’язки, шкільні
Отже:
- громадянин – це особа, що належить до постійного населення якої – небудь 
держави, користується її правами і виконує обов’язки, встановлені 
законами цієї держави
патріот – це той, хто любить свою Батьківщину, відданий своєму народові, 
готовий для них на жертви й подвиги.
Патріот із грецької означає «земляк», «співвітчизник», «людина, яка любить 
свою Батьківщину». Майдан та Революція Гідності потрясли не тільки Україну, 
а й увесь світ
- патріотизм – це любов до Батьківщини, до свого народу.
Ми – Українці! Це звучить гордо. Нам пощастило народитися на мальовничій, 
щедрій та багатій землі.
3. Проглянь відео

Картинки по запросу конвенція про права дитини | Школа, Обучение ...Конвенція ООН про права дитини! | Великобілозерська РДА



4. Прочитай в підручнику тексти на с.132-135.
5. Виконай завдання в зошиті по цій темі.
Пройди тестування за посиланням
https://forms.gle/4i7r3DHHEAEoCU1Z6

Немає коментарів:

Дописати коментар