Завдання на період карантину з 12.03. - 24.05.2020.
Дата 21.05
Тема. Практична робота:"Що я можу розповісти про Україну своїм ровесникам за кордоном?"
1.Прочитай тексти на с. 154.
2.Проглянь відео 7 рукотворних чудес України https://www.youtube.com/watch?v=kDh6bdJpOGE
3 Проглянь відео Україна з неба https://www.youtube.com/watch?v=vb0ZWc70gOk4. Намалюйте по темі "Що я можу розповісти про Україну своїм ровесникам за кордоном?" і перешліть малюнки в групу.
Дата. 14.05
Тема. Що не край, то звичай. Народні свята. Народні промисли.
1. Прочитай тексти на с.147-153.
2. Проглянь Презентацію на тему: "Народні промисли України"
3.Проглянь презентацію про народні свята в Україні.
4.Домашнє завдання: виконай завдання в зошиті за темою.0:20 /
Дата. 07.05.
Тема. Ми всі різні. Я - член європейської спільноти
1. Проглянь відео "Ми різні, але ми рівні!"
2 Опрацювати матеріал на с 146-147.
3. Намалюй квітку толерантності за відео (на 2хв. 15сек.) або емблему "Ми всі такі різні"(на 26сек.) Перешли на Вайбер.
Домашнє завдання: виконай завдання в зошиті за темою.
Дата 30.04.
Тема Україна- європейська держава. Європейський Союз-співтовариствонародів Європи.
1.Проглянь відео.
- Європейський Союз — це сім'я 28демократичних
країн, що спільно працюють задля миру і процвітання.
- 9 травня 1950 року — день
народження того, чим є зараз ЄС — відзначається щорічно як День Європи,
який також святкується в Україні.
- Війна між країнами ЄС є немислимою
завдяки єдності, якої вони досягли за останні 60 років.
- 28 комісарів, по одному з
кожної країни ЄС, працюють над конкретними завданнями, такими як зовнішні
відносини, енергетика, торгівля, культура та національні надбання.
- Хтось знає хто такі комісари?
Так ось комісари – це посадова особа, наділена урядом особливими
повноваженнями, представники своєї країни.
- ЄС — дійсно унікальне явище,
адже кожен народ із 28 країн унікальний по-своєму, своїми традиціями,
звичаями, мовою, кухнею, а не тільки географією, кліматом та релігією.
- Щоб рухатись уперед, потрібно
не лише любити Батьківщину, а й знати та поважати своїх сусідів. А ще
означає —- вивчати їхні звичаї і традиції, їхню національну культуру,
етнос.
- Тож почнемо «відкривати» для
себе країни ЄС.
1. Європа – частина найбільшого
материка Землі - … а) Африки;
б) Євразії;
в) Австралії.
2. Із скількома країнами межує
Україна: а) 7; б) 9; в) 5.
3. Скільки країн входить сьогодні
до складу Євросоюзу? а) 6; б) 12 в) 28.
4.Коли відзначають День Європи у
країнах Євросоюзу? а) 1 травня; б) 9 травня; в) 25 травня.
Дата 23.04.
Тема Будь-який вчинок має наслідки.Практична робота:розв'язанняпрогностичних задач"Що буде, якщо..."; моделювання правомірної поведінки.
1.Прочитайте пораду.
Діти, уявіть, що кожний із вас на землі — один, навколо нікого, лише дерева, кущі, трави. На деревах — фрукти, на кущах — ягоди, на землі — овочі, є що їсти, але ви зовсім самотні. Ви можете дозволити собі робити все, що заманеться, бо ви нікому не заважатимете.
Скажіть будь-ласка, як ви думаєте чи добре було б одному?
Якщо з’явиться ще хоча б одна людина,
тоді кожен має поводитися по-людськи.
Кожна людина має бути високоморальною,
бо вона живе серед інших людей і повинна дотримуватися відповідних норм. Це
дуже важливо, і без цього не можна жити. Форми стосунків напрацьовує
суспільство, регулюючи при цьому інтереси окремої людини й загалу в цілому.
Норми таких стосунків набувають форми законів, що їх видає держава, або
принципів, неписаних правил поведінки, які існують у вигляді уявлень про добро
і зло, справедливість і честь, або у вигляді вимог, норм, правил, звичаїв і
обрядів. Закони й правила — основа моралі. Наука про мораль — це етика.
Етика — це наука про мораль.
Мораль — це норми і правила поведінки у
ставленні один до одного та до суспільства. Моральні правила є виявом духовного
світу людини. Гарне суспільство буде тоді, коли всі його члени
дотримуватимуться певних правил поведінки
Етикет — це правила поведінки.
Людські чесноти — позитивні особистісні
якості людини. Назвіть позитивні якості людини. (доброта, щирість, чесність, милосердність…)
2.Прочитайте текст на с.135-137.-Що таке хуліганство? Хуліганство- це грубе порушення громадського порядку з мотивів явної неповаги до суспільства, що супроводжується особливою зухвалістю. Хуліганство-це певне правопорушення . Слово «правопорушення» складається з двох слів «право» і «порушення». Тобто порушене право. Правопорушення - це антигромадський вчинок, що заподіює шкоду суспільству та іншим людям. Тобто - порушення прав інших людей, поведінка, наслідки якої шкодять іншим. Слід пам’ятати, що за невиконання або порушення прав як дорослі, так і діти несуть відповідальність. Відповідальність за правопорушення настає після того, як дитині виповниться 14 років, тому відповідальність за вчинки молодших дітей несуть батьки.
-Що таке злочин?
Зло́чин — це передбачене КК України
суспільно небезпечне винне діяння (дія або бездіяльність), вчинене суб'єктом
злочину, злодіяння, злий вчинок з точки зору тієї чи іншої системи цінностей,
людини, групи людей, чи людства в цілому. Людину, яка чинить злочин, називають
«злочинець».
3.Ознайомлення з
Кримінальним кодексом
- Кримінальний кодекс України має своїм
завданням правове забезпечення охорони прав і свобод людини і громадянина,
власності, громадського порядку та громадської безпеки, довкілля,
конституційного устрою України від злочинних посягань, забезпечення миру і
безпеки людства, а також запобігання злочинам. Для здійснення цього завдання
Кримінальний кодекс України визначає, які суспільно небезпечні діяння є
злочинами та які покарання застосовуються до осіб, що їх вчинили.
Покарання- це заход
примусу, що застосовується від імені держави за вироком суду до особи, визнаної
винною у вчиненні злочину, і полягає в передбаченому законом обмеженні прав і
свобод засудженого.
4. Прочитати вірш на с.138.
5. Прочитати оповідання на с.139-141.
6.Проглянь відео "Корисні поради"
https://www.youtube.com/watch?v=213jhdgAF1s7..Виконай завдання в зошиті по цій темі
Дата 19.03.
Тема Подорож картою України
1 Прочитай тексти на с.110-113.
2. Проглянь відео " Моя Україна"
4.Подивись презентацію
Дата 26.03.
Тема Природні скарби України. Господарська діяльність у деяких містах України. Славетні українці.
1 Прочитай тексти на с.114-124.
2. Проглянь відео за посиланням "Сім чудес України"
https://www.youtube.com/watch?v=R795gjM3xj4
3.Проглянь відео за посиланням "Українці, що змінили світ"
4. Запам"ятай видатних людей України.




Видатні вчені




4..Виконай завдання в зошиті по цій темі
Дата 09.04
Тема Правила життя в суспільстві. Права й обов’язки громадян.
1. Гра ≪Знайди пару≫
—Що символізують народні символи? З’єднай відповідні пари.
Соняшник символ миру
Рушник
символ дівчини
Верба символ долі
Калина символ сонця
Голуб символ родючої землі,достатку
Хліб символ життя, добробуту 2. Ми живемо з
вами в гарній країні. Зростає наша молода незалежна суверенна держава,
зростаємо з нею і ми. Наша країна, ставши незалежною, демократичною державою,
«навчається» жити за новими політичними принципами. А ми разом з нею навчаємося
високих громадянських чеснот.- А що означає — бути громадянином України?
3. Прочитай в підручнику на с. 124-127.
— Розгляньте малюнок на с. 127. Про що розказують
дорослі дитині?
— Що означають слова: закон, Конституція, урядовець?
— Прочитайте про це у тлумачному словничку на
с. 127.
— Кажуть, що право одного закінчується там, де
починається право іншого. Як ви це
розумієте?
— Хто може захистити інтереси і права людини, якщо
вона не знає якогось
закону? (Знавці закону —
адвокати, юристи.) 4. Прочитай проблемні ситуації на с.128-131. обговоріть ситуації .
— Що означає слово правопорушення?
5. Проглянь відео "Корисні підказки. Якщо ти скоїв поганий вчинок"
6. Виконай завдання в зошиті по цій темі.
Дата 16.04.
Тема Ніхто не має права ображати людину. Про права дитини. Конституція України.Декларація прав дитини Конвенція ООН про права дитини.
1.Дайте відповіді на запитання:

Кожна людина повинна бути чесною, допомагати
іншим, нікого не ображати.
4. Прочитай в підручнику тексти на с.132-135.
5. Виконай завдання в зошиті по цій темі.
Пройди тестування за посиланням
https://forms.gle/4i7r3DHHEAEoCU1Z6
Дата 16.04.
Тема Ніхто не має права ображати людину. Про права дитини. Конституція України.Декларація прав дитини Конвенція ООН про права дитини.
1.Дайте відповіді на запитання:
-Громадянами якої країни ми є?
- Наша Держава надає нам права.
Хто з вас знає, як називається документ,
в якому прописані наші права? ( Конституція України).
2.Прочитай.
Слово « конституція» в
перекладі з латинської означає « встановлення».
Україна – велика незалежна
держава в Європі. Дуже багато країн у світі,
багато різних народів живе на нашій
планеті Земля! А серед них – українці.
Як громадяни України ми маємо
права, які нам гарантовані Конституцією
України.
·
Кожна людина має
право на життя.
·
Кожен громадянин
має право на вільну працю. Кожен може обирати труд,
який йому до вподоби. Примусова праця заборонена.
який йому до вподоби. Примусова праця заборонена.
·
Кожен громадянин
має право на освіту. В залежності від віку він може
відвідувати дитячий садок, школу, коледж чи університет.
відвідувати дитячий садок, школу, коледж чи університет.
·
Кожен громадянин
має право отримати медичну допомогу.
·
Громадяни України
мають право на відпочинок.
У вас, дітлахів, теж є права,
згідно Конвенції ООН про права дитини у світі.
Декларація – це просто оголошення всіх
прав.
Декларація - це об’ява уряду, а
Женевською її назвали по місцю прийняття.
Це був перший документ про захист дітей. Пізніше складалися нові декларації.
Прийнята у 1959 році, зазначає, що дитина
потребує охорони й піклування.
Уряди різних держав зробили
висновки про те,що
·
Діти - незахищена ,
безправна частина населення.
·
Їх можуть образити
дорослі.
·
В деяких держав
діти не можуть отримати освіту.
Почали розробляти Конвенцію про
права дітей.
Вона вступила в дію у 1990р.
Основні вимоги Конвенції: виживання, розвиток, активна
участь у житті
суспільства, захист прав дитини.
суспільства, захист прав дитини.
Знайте, що усі ви рівні
Від народження в правах,
І людина – змалку вільна,
Наче в небі сильний птах…
Знайте ж : змалечку всіх діток
Треба вчить, оберігать,
І ніхто у всьому світі
Їх не сміє ображать!
Однак, не все залежить від
батьків. Ви відповідальні за свої вчинки самі.
Сьогодні ми розмовляємо не
тільки про права, але й про обов’язки,
т.к. обов’язків без прав не буває. Як ви гадаєте, що таке
обов’язок?
Обов’язок – це те, що входить до кола обов’язкових дій, вчинків людини
згідно закону, вимогам суспільства, бажаннями самої людини.
Обов’язки бувають різні: в школі,на вулиці, на
природі, в суспільних місцях.
У вас є домашні обов’язки, шкільні
Отже:
- громадянин – це особа, що належить до постійного населення якої –
небудь
держави, користується її правами і виконує обов’язки, встановлені
законами цієї держави
– патріот
– це той, хто любить свою Батьківщину, відданий своєму народові,
готовий для
них на жертви й подвиги.
Патріот із
грецької означає «земляк», «співвітчизник», «людина, яка любить
свою
Батьківщину». Майдан та Революція Гідності потрясли не тільки Україну,
а й
увесь світ
- патріотизм – це любов до Батьківщини,
до свого народу.
Ми – Українці!
Це звучить гордо. Нам пощастило народитися на мальовничій,
щедрій та багатій
землі.
3. Проглянь відео
4. Прочитай в підручнику тексти на с.132-135.
5. Виконай завдання в зошиті по цій темі.
Пройди тестування за посиланням
https://forms.gle/4i7r3DHHEAEoCU1Z6
Немає коментарів:
Дописати коментар