Завдання на період карантину з 12.03. - 29.05.2020.
Дата.25.05.
Тема. Як досліджувати природу влітку.
1.Прочитай текст на с. 170-171.
2.Прочитай
Цікаве зі світу живої природи
Здавалося б, про дивовижний світ живої природи все відомо, написані тисячі томів популярних книг, зняті сотні кіно-і відеофільмів. І все одно він не перестає дивувати і радувати нас все новими і новими таємницями.
У сов дуже цікавий метод виховання пташенят. У свої гнізда вони підкладають маленьких змій, що харчуються тим же, чим і самі птахи. Борючись зі змійками за принесену матір’ю здобич, пташенята швидко звикають до суворих правил життя.
Дельфіни й морські черепахи, виявляється, відмінні друзі. Коли черепахи припливають до Нікобарських островів для відкладання яєць, вони не виходять на берег доти, поки дельфіни не дадуть особливий сигнал: «узбережжя безпечне».
В Австралії кошеня на ім’я Кімба забули в пральній машинці. Після 30 хвилин прання, подолавши режими полоскання і віджимання, кошеня вижило й відбувся лише рясною сльозотечею.
Символ штату Гаваї – риба спінорог. На місцевій мові вона зветься хумухумунукунукуапуаа, або просто хумухуму.
Жуки-бомбардири захищаються від недоброзичливців, вистрілюючи нагрітою до температури кипіння сумішшю токсичних речовин. Деякі вчені схиляються до того, що такий складний механізм захисту з’явився в ході еволюції.
Свій механізм захисту є і у курки. Якщо притиснути голову птаха до землі і накреслити пряму лінію від дзьоба, вона надовго впаде в гіпнотичний стан. Вчені вважають, що курка приймає лінію за змію і прикидається мертвою.
У 1872 році на Ямайці трапилося нашестя гризунів і для боротьби з цією проблемою туди завезли мангустов. Але ті виявилися справжніми ненажерами: вони винищили не лише щурів, але і жаб, ящірок і навіть птахів. Тепер головна проблема Ямайки – мангусти.
Професор Ал ан Портман з Зоологічного інституту в Базелі винайшов шкалу розумових здібностей для тварин. Відповідно до експерименту, самим дурним виявився бегемот, який набрав лише 18 балів з 200.
Жирафи здаються неповороткими лише на перший погляд, насправді ж вони непогано бігають і стрибають. Тікаючи від небезпеки, ця тварина здатна розвивати швидкість до 55 км / год, а також долати півтораметрові бар’єри.
Чорний стриж – рекордсмен польотів. Він здатний парити в повітрі без посадки 2-4 роки. Молоді пташки пролітають близько 500 тисячі кілометрів, перш ніж вперше приземляються.
Пташенята фламінго з’являються на світ білими. Але поступово їх пір’я набувають рожевого відтінку. А все тому, що харчується цей птах маленькими червоними рачками, в яких міститься фарбувальний пігмент каротиноід.
На території Нідерландів живе близько 5 трильйонів павуків, тоді як населення цієї країни – 15 мільйонів чоловік. Страшно подумати, що якби павуки плекати не комахами, а людьми, вони б з’їли їх за три дні.
3.Якщо матеріал вам сподобався, розкажіть про нього друзям.Дата.29.05.
Тема Повторення .
1. Прочитай поради на с.175.
2.Проглянь відео "Цікаві факти про життя птахів"https://www.youtube.com/watch?v=EkRxQ0MeZFg
3.Проглянь відео про тварин https://www.youtube.com/watch?v=vGrpDmGPKyo
Дата.18.05.
Тема. Яке значення має кровообіг? Яке значення має шкіра? Гігієна шкіри.
1.Опрацюй текст в підручнику на с. 157-159.
2.Проглянь відео
3. Зроби завдання в зошиті с.52.
4.Опрацюй текст в підручнику на с. 160-162.
5.Проглянь відео
6. Зроби завдання в зошиті с.53
7. Домашнє завдання. Проглянь відео"Колір шкіри"https://www.youtube.com/watch?v=v9jbI4aGTyo
Дата.22.05.
Тема. Про що повідомляють органи чуття? Як попереджувати захворювання органів чуття. Контрольна робота "Людина та її організм".
1. Прочитай тексти на с.163-167.
2. Дай усно відповіді на запитання на с.164, 167.3. Виконай завдання в зошиті на с.53-54.
3. Повтори вивчене. Проглянь відео https://www.youtube.com/watch?v=8fbfucLqLRw.
4. Контрольна робота Пройди тест https://forms.gle/qMvbUGxCFJafdzjz7
Дата. 15.05.
Тема Дихальна система. Запобігання захворюванням органів дихання.
1. Сьогодні ми поговоримо про те, без чого людина не може прожити навіть й хвилини.
Я думаю, ви здогадалися! Дізнаємось: як дихаємо, як повітря потрапляє в наш організм, які органи беруть участь у диханні, як запобігти захворюванням органів дихання і яку роль у цьому відіграє чистота повітря.
2. Переглянь відео.https://www.youtube.com/watch?reload=9&v=GuaP2Au9xz0&feature=emb_logo
3. Прочитай статтю в підручнику на с. 155-156. Проглянь відео
3. Прочитай статтю в підручнику на с. 155-156. Проглянь відео
4. Виконай завдання в зошиті (с. 51)
Дата.04.05.
Тема З чого складається травна система?
1. Проглянь відео
3.Виконай завдання на с.151
4. Бережи органи травлення
- Захворювання хоча б одного органа травлення відразу ж погано впливає на наше здоров`я . Якщо з якихось причин у кров не надходитимуть розчинені поживні речовини, то людина вмирає. Тому дуже важливо дотримуватися гігієни харчування.
- v Перед їжею мий руки
- v Ретельно мий овочі і фрукти
- v Їж в один і той самий час
- v Їж неквапливо і добре пережовуй їжу
- v Їжа повинна бути різноманітною
- v Під час їжі не розмовляй
5. Домашнє завдання. Виконай завдання в зошиті на с. 49.
Дата.08.05.
Тема. Що корисно їсти? Правила корисного харчування.Практичне завдання:складання раціону здорового харчування.
1.Прочитай статтю в підручнику на с. 152-154.3.Виконай завдання на с.154
4. Правило прийому їжі.
♦ Їж вчасно, та не переїдай.
♦ Під час їжі не розмовляй, добре її пережовуй.
♦ Не крутися за столом, не розмахуй руками,
аби не перекинути тарілку чи склянку.
♦ Закінчивши їсти почисть зуби або пополощи
водою рот.
♦ Подякуй тій людині, яка приготувала їжу.
|
6.Домашнє завдання.Виконай завдання в зошиті на с.50-51.
Дата.27.04
Тема. Для чого потрібні скелет і м'язи. Опорно-рухова система
Щоб здоров`я зберігати,
Треба організм свій знати.
1. Проглянь відео
3.Виконай завдання на с.148.
Цікаво знати!
У скелеті людини 206 кісток.
У нозі людини від тазу до ступні 4 кістки, а в ступні - 26.
У тілі людини майже 650 великих і малих м`язів.
4. Домашнє завдання.Виконай завдання в зошиті на с.49
Дата: 16.03.2020
Тема уроку: Гриби
живі організми. Будова грибів
Хід уроку
1.Перегляньте ролик за посиланням https://youtu.be/4LsFZZekEu0
2. Опрацюйте ст 122-123 підручника
3. Фізкультхвилинка https://youtu.be/pcLMi59Pqhw
4. Робота в зошиті ст 42
5. Виконай завдання та запитання на ст 123 підручника.
6.Домашнє завдання: намалюй гриби які тобі доводилося збирати
Дата: 20.03.2020
Тема уроку: Значення грибів у природі
Хід уроку
1. Опрацюйте ст 124 - 125 підручника
2. Перегляньте презентацію https://youtu.be/Y57Z45MkXkk
3.Виконайте завдання ст 125 підручника. Завдання та запитання
4. Домашнє завдання: повторити ст 122 - 125, підготуватися до сам.роботи .
Дата: 23.03.2020
Тема Бактерії.Значення бактерій у природі і для людини.
Хід
1. Опрацюйте ст 126 - 127 підручника
1.Перегляньте ролик за посиланням https://youtu.be/4LsFZZekEu0
2. Опрацюйте ст 122-123 підручника
3. Фізкультхвилинка https://youtu.be/pcLMi59Pqhw
4. Робота в зошиті ст 42
5. Виконай завдання та запитання на ст 123 підручника.
6.Домашнє завдання: намалюй гриби які тобі доводилося збирати
Дата: 20.03.2020
Тема уроку: Значення грибів у природі
Хід уроку
1. Опрацюйте ст 124 - 125 підручника
2. Перегляньте презентацію https://youtu.be/Y57Z45MkXkk
3.Виконайте завдання ст 125 підручника. Завдання та запитання
4. Домашнє завдання: повторити ст 122 - 125, підготуватися до сам.роботи .
Дата: 23.03.2020
Тема Бактерії.Значення бактерій у природі і для людини.
Хід
1. Опрацюйте ст 126 - 127 підручника
4. Домашнє завдання: повторити ст 126- 127,
Дата: 27.03.2020
Тема Корисні і
шкідливі бактерії
Хід
1. Прочитай казку "Про хворобу немитих
рук" за посиланням http://www.krylati.org/krylati/chytalnya_kazky.asp
2
Цікаві факти про бактеріїhttps://www.youtube.com/watch?v=UAbhXjq6lIc
.3.Проглянь
відео про віруси та мікроби https://www.youtube.com/watch?v=SY7U2sxMdC4
4.Домашнє
завдання
Виконай
тест за посиланням
Дата 06.04
Тема Що таке ланцюг живлення? Рослиноїдні,
м"ясоїдні, всеїдні тварини.
Хід
1.Прочитай текст на с. 128-129. Зверни увагу на термін
"ланцюги живлення.
- До
яких груп належать тварини?
2.Дай відповіді на запитання на с.129.
3. Проглянь відео https://www.youtube.com/watch?v=4DWn2ZrJc20
4.Розташуй
тварин в групи .
рослиноїдні
хижі
всеїдні
(заєць, вовк ,ведмідь, олень, лисиця, білка, голуб, сова. дятел, колорадський
жук, бабка, тарган, жаба,
саламандра, короп. щука, черепаха. вуж, ящірка)
5.Прочитай казку і зроби вісновок.
В одному селі жив хлопчик, звали його Олексійко. Йому
минуло 8 років. Він ходив до школи,
а у вихідні гуляв з татом у лісі, або
біля річки недалеко від села. Часто грався у лузі за
будинком. Там росла трава, було багато
квітів. А скільки незвичайних мешканців жило в них!
Хлопчику дуже кортіло дізнатися, про
що вони дзижчать і пищать, розповідають один одному.
А ще він хотів знати, навіщо в
природі так багато тварин, яка з них найпотрібніша.
Одного
разу Олексійко заплющив очі і побачив фею. Вона підійшла до нього і,
простягнувши
паличку,
сказала:
-Бери,
вона чарівна. Якщо ти забажаєш чого-небудь, махни тричі і все здійсниться.
Сказавши це, фея
зникла. Олексійко дуже зрадів, адже тепер він може дізнатися, хто
з тварин
найпотрібніший.
-Піду
я до річки,- подумав хлопчик. Першою, кого він побачив, була зелена жаба.
-Ось
вона нікому не потрібна, - сказав хлопчик і махнув палицею. Жаби зникли, але
відразу
з’явилися хмари
комарів. Тільки хлопчик хотів сховатися від них, як з усіх
боків почали зліта-
тися чаплі. Вони були
голодні і шукали жаб.
-
Виявляється, без жаб мешканці річки ніяк не можуть обійтися,- сказав Олексійко
і
повернув їх у водяний
«будинок».
-Так,-
подумав Олексійко,- виявляється, все не так просто. А ось без комарів точно
нічого не
трапиться, адже вони
тільки докучають і кусаються. Він хмахнув паличкою, і комарів наче й не
було. Але що це
? Усі жаби закричали, запищали бабки й ластівки. Хлопчик згадав, що
без
комарів вони загинуть
– це їхній корм.
-
Виходить, навіть комарі комусь потрібні!- здивовано сказав хлопчик. Хотів
Олексійко піти
в ліс, але
передумав. Адже там все так само! Тепер він зрозумів, що в природі все важливе.
Не стане когось
одного, то погано стане всім: тваринам, рослинам, людям.
5.-
Поміркуйте, чи зможуть жити лисиці, якщо не стане мишей?
-Чи
зможуть існувати миші, якщо зникнуть рослини?
Отже,
тварини живляться рослинами, або іншими тваринами, тобто
пов’язані між собою, тому вчені кажуть, що живі організми з’єднані у
ланцюги живлення.
пов’язані між собою, тому вчені кажуть, що живі організми з’єднані у
ланцюги живлення.
6. Домашнє завдання. Прочитати на с
128-129, переказати казку.
Виконати завдання у
зошиті на с.43
Дата 10.04
Дата 10.04
Тема Як охороняти зникаючі рослини? Як охороняти
зникаючих тварин? Червона
книга України.
книга України.
Хід
1.Прочитай текст на с. 130-134 . Зверни увагу на
терміни " Червона
книга України. Ботанічний сад."
книга України. Ботанічний сад."
2.Дай відповіді на запитання на с.132, 134
-Чому треба охороняти природу?.
3. Проглянь відео "Пригоди лісових друзів – Охорона природи"https://www.youtube.com/watch?v=JZL8EqG7YoI
.Зроби висновки.
-Чому треба охороняти природу?.
3. Проглянь відео "Пригоди лісових друзів – Охорона природи"https://www.youtube.com/watch?v=JZL8EqG7YoI
.Зроби висновки.
4.Домашнє завдання. Виконати завдання в зошиті на с.
44-45. Допоможе в цьому
презентація на тему: "Рослини та тварини Червоної Книги України"https://www.youtube.com/watch?v=zIn7FEJ2PkI
презентація на тему: "Рослини та тварини Червоної Книги України"https://www.youtube.com/watch?v=zIn7FEJ2PkI
Дата 13.04
Тема Для чого створюють заповідники? Ботанічні сади.
Заповідні території
рідного краю
рідного краю
1.Прочитай текст на с. 128-129. Зверни увагу на термін
"природні середовища"
2.Дай відповіді на запитання на с.129.
3. Проглянь відео
4. Заочна мандрівка
в "Національний ботанічний сад ім.М.М.Гришка НАН
України"і
заповідник України Асканія-Нова" — одне із чудес України.https://www.youtube.com/watch?v=E6OWmD9w2i8
Гордість України. Заповідник "Асканія-Нова"
— одне із чудес Україниhttps://www.youtube.com/watch?v=uKNrXAMomtI
5.Заповідні
території рідного краю
Презентація на
тему: "Рослини і тварини Сумщини занесені до Червоної книги України"https://vseosvita.ua/library/prezentacia-na-temu-tvarini-i-roslini-sumskoi-oblasti-zaneseni-do-cervonoi-knigi-ukraini-210147.html
6.Домашнє завдання. Виконати завдання в зошиті на
с.46.проглянь відео "Заповідники
території України"https://www.youtube.com/watch?v=OGQWwgkXW24
Дата 17.04.
Тема Контрольна робота. Рослини і
тварини.Охорона природи.
Дата.27.04
Тема. Як працює наш організм? Системи органів тіла людини та їхнє значення для життя. Нервова система.
1.Проглянь відео
2.Прочитай текст у підручнику с. 144-146.
3.Дай відповіді на запитання на с.146.
4.Домашнє завдвння с.144-146, в зошиті.с.48
Немає коментарів:
Дописати коментар